dinsdag 31 juli 2012

Heb er zin in!!!

Deze ochtend bij het ontwaken voelde ik het kriebelen. Ik ga de hele dag aan de jag werken. Moet kunnen.
De radiator houder bovenkant ontroest, voorzien van zinkspray en zwart gespoten.






Nog wat slangetjes en buisjes gedemonteerd en gereinigd.


De radiators zowel van motor als airco moeten er ook nog uit vandaag.  Het is mij opgevallen dat er zich heel wat vuil en stof heeft opgehoopt tussen de twee koelers. Motor temperatuur kan door de onvoldoende koeling danig oplopen.




 De aircokoeler heb ik onder hoge druk zuiver geblazen en voorzien van een nieuw laagje zwarte verf. De waterkoeler word in de loop van de week onderhanden genomen.




Moe maar voldaan plons ik op de zetel. De uren zijn voorbij gevlogen. Voor mij mag een dag als vandaag 48 uur duren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten